Çevrimiçi Yerli Akorcu :)
Anket
Yerli Akor Sakinleri Hangi Burçtan ?
SANATÇILAR..
- A
- B
- C-Ç
- D
- E
- F
- G
- H
- I-İ
- J
- K
- L
- M
- N
- O-Ö
- P
- R
- S-Ş
- T
- U-Ü
- V
- Y
- Z
Popüler Konular
Seçmece Akorlar
- Tarkan Ayrılık Zor Akor ve Gitar Ritimleri
- Model Bir Melek Vardı Akor ve Gitar Ritimleri
- Ahmet Kaya Nerden Bileceksiniz Akor ve Gitar Ritimleri
- Haluk Levent Yalan Akor ve Gitar Ritimleri
- Nilüfer Böyle Ayrılık Olmaz Akor ve Gitar Ritimleri
- Gelevera Deresi Akor ve Gitar Ritimleri
- Tarkan Firuze Akor ve Gitar Ritimleri
- Sıla Gözlerine Teslimim Akor ve Gitar Ritimleri
- Nilüfer Kavak Yelleri Akor ve Gitar Ritimleri
- Denizde Karartı Var Akor ve Gitar Ritimleri
- Sezen Aksu Sen Ağlama Akor ve Gitar Ritimleri
- Volkan Konak Dertliyim Kederliyim Akor ve Gitar Ritimleri
- Halil Sezai isyan Gitar Akorları indir
- Nilüfer Mor Menekşe Akor ve Gitar Ritimleri
- Duman Rüyanda Görsen inanma Akor ve Gitar Ritimleri
- Karmate Denizlerin Dalgasıyım Akor ve Gitar Ritimleri
- En Çok Dinlenen Mor ve Ötesi Akorları ve Gitar Ritimleri
- Halil Sezai TOP 5 Gitar Akoru ve Ritimleri
- Sezen Aksu Haydi Gel Benimle Ol Akor ve Gitar Ritimleri
- En iyi Ahmet Kaya Gitar Tabları
- Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Ona Git Akor ve Gitar Ritim Çalışma Sayfası indir
- Halil Sezai Galata Akor ve Gitar Ritimleri
- Cem Karaca Herkez Gibisin Akorlar ve Gitar Ritimleri
- Demir Demirkan Gitti Gider Akor ve Gitar Ritimleri
- Sezen Aksu Ben Sende Tutuklu Kaldım Akor ve Gitar Ritimleri
- Cevdet Bağca Ben Seni Yasaklarda Akor ve Gitar Ritimleri
- Rafet El Roman Sürgün Akor ve Gitar Ritimleri
- En iyi 15 Ogün Sanlisoy Akoru ve Gitar Ritimleri
- Karmate Akor ve Gitar Ritimleri
- Candan Erçetin Gökyüzünde Yalnız Gezen Akor ve Gitar Ritimleri
Arpej tekniğini kullanırken parmak isimlerini hangi tellere basması gerektiğini anlatmıştık. Her parmağın bastığı tel ''ima'' kısmı için bire birdi.Lakin ''p'' harfi yani baş parmağımızın kullanım alana üst üç bas tel idi. yani 6,5 ve 4. teller. Bu üçüne genel olarak basılan akor yada bas sese göre değişmekte olması sebebiyle her akora göre de baş parmak kullanımı arpej başlangıçlarında değişkenlik göstermektedir. Temel akorlar üzerinde gösterdiğimiz resimler ile baş parmak teli üzerine aşağıdaki resimlerde anlatığımıza göre ;
E (mi major) akoru için baş parmak 6 telde basılacak
Am (la minör) akoru için baş parmak 5 telde basılacak
C (do major) akoru için baş parmak 5 telde basılacak ( 3.perde ile beraber )
Dm (re minör) akoru için baş parmak 4 telde basılacak
G (sol major) akoru için baş parmak 6 telde basılacak ( 3.perde ile beraber)
Temel akorlarda gösterdiğimiz gibi artık türevi akorlarda yani 7 li yada beşli akor için de aynı durum söz konusudur...
Geri
- Yorumlar: 1
- Görüntülenme: 33097
Değerli ziyaretçimiz, sitemize üye iseniz lütfen giriş yapınız.
Üye değilseniz üye olmak için tıklayın.
Üye değilseniz üye olmak için tıklayın.